Hästlängtan

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Marianne - 22 maj 2012 15:42

Yes, äntligen har jag fått tummen ur och fixat ett nytt batteri till kameran, nu kan jag fota igen och idag blev det några bilder på liven i sommarhagen. Inte mkt aktion, bara äta äta äta, men så underbart det är med sol och värme och vackra hästar på grön äng!

Bellis med maskros i munn.


Solidago gör sitt bästa för att reta Belladonna....

 
Men hon sa bestämt NEJ, jag ÄTER!! Så trist...

 
Men blid är han lille Solidago, lugnar sig så fort. 
 
Och här, världens vackraste rumpa, tycker åtminstone jag... och Solidago ;-) Belladonna, hon är så fiiin!
  
 
 
Vackraste Velevanten, min följeslagare!
 

Och såhär går det om man inte stänger bilen. har visst en hönsfamilj som vill ut och åka! 

Ovido - Quiz & Flashcards