Hästlängtan

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Marianne - 19 oktober 2011 14:15

Jaha, lite data tid idag så jag lyckades knåpa ihop en film med hjälp av nytt program, det gick ju käckt faktiskt! Men det tar sån tiiid, och jag tycker det är så segt att ladda upp till youtube och nu prövade jag även att lägga den på facebook men näpp se det gick inte, stackars datorn, jobbar och jobbar. Sen är det det där med musik! Jag har alls ingen musik i datorn, bara gammalt och hur sjutton vet man INNAN man gör en film till youtube om låten går att använda eller inte. Vissa går ju hur bra som helst medans andra definitivt stoppas och man får byta ut ljudet till nåt man inte alls hade tänkt sig…


Och så har jag hittat ett nytt faktureringsprogram som jag hoppas skall fungera! Så ni som ännu inte fått faktura utav mig, vänta ni bara den kommer….  

Här är iallafall
filmen…


Ovido - Quiz & Flashcards