Hästlängtan

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Marianne - 11 februari 2011 12:19

De har lånedator här på kurortshotellet så jag kan blogga härifrån! Alltså alla borde få åka hit typ en gång i månaden!! Såå lyxigt, så god mat, fin service fantastiska behandlingar. Känner mig som en prinsessa! Masserad i varenda muskel, badat och bastat i alla de olika bastuarna. Igårkväll lyckades jag vara helt ensam i hela badanläggningen i skymnigsljus, med bubbelpolen, det varma havsvattnet, bastun med fågelkvitter, bastun med eukalyptusdoften, aah så avslappnande. Trerättersmiddag, lunchbuffé, frukost bara att plocka det man vill ha. Sitta och läsa framför öppna brasan o foajén. Massage från topp till tå i varm väldoftande aromolja, mmmm... Varenda hästägare borde unna sig det och varenda mamma! Nu måste min hud vara mjukare och lenare än Lukas  


Jag kan verkligen rekommendera ett besök här!!!


Men vad snabbt man ändå saknar alla där hemma. Vaknade med ett ryck helt övertygad om att jag måste släppa ut hunden! Regnet som öste ner igår fick mig naturligtvis att undra över hur blöta hästarna blev...inte utan att det skall bli underbart att se dem alla igen sen, min goa goa familj!

Ovido - Quiz & Flashcards