Hästlängtan

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Marianne - 22 november 2010 11:48

Känner mig lite låg idag efter en helg med alltför lite sömn...och så är det så j-kla kallt. Jag med min dåliga blodcirkulation fryser och fryser den här årstiden huh. Så idag en "lugn" dag, sorterar bilder och filmer på datorn. Var skall man göra av allt?! Det är ju jättekul att fota och filma men sen hinner man inte riktigt reda ut det hela. Nu har jag åtminstone knåpat ihop ytterligare en Pimpinella film! Det är verkligen skoj att sitta och klippa och dona, men ack så tidskrävande. 


Har släppt in Velevanten i hagen med stona, tänkte de små behövde lite nya möten i livet. Det gick vääldigt smidigt, inget kul alls skedde. Velevanten tog det hela med ett värdigt lugn och fölen turas om att gå fram och bekanta sig med honom. Kul att iaktta dock, ibland flyttar han undan dem sådär vansinnigt övertydligt, nästan som i slow motion. Först lägger han på öronen, sen spänner han ögonen och blicken sen nåt saakta steg emot...och de flyttar sig undan så fint flickorna. Stolt är jag över min Velevante som verkar ta sitt ansvar som "morbror"!


Här är förresten filmen

Ovido - Quiz & Flashcards