Hästlängtan

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Marianne - 28 oktober 2010 10:21

Är så nöjd med "uppdateringar" i "kurslokalen". En rejäl whiteboard är nu installerad samt en filmduk! Det är här vi håller till när det är kurs hos Hästlängtan i Förlanda! Och så har jag mitt lilla lager här med, min lilla "shop" som ju är tänkt att växa med även en e-shop om bara tiden kunde räcka till...


Whiteboarden som väl invigs ordentligt på söndagens sadelclinic!   Lilla shopen med tillhörande fikahörna..          

Åsas handknutna rep repgrimmor av absoluta toppkvalite finns här att köpa!     Filmduken...blev mkt bättre skärpa än som tidigare visa film mot väggen!
Man ser ut mot hagarna...lite mer idylliskt en solig sommardag!  


Annars är det mest höstrusk just nu. Hovslagare på gång idag, Bellis har tappat en sko, Velevanten nästan en och Romeras fossingar är på tok för långa så jag hoppas hoppas att han kommer, han har nämligen varit lite dålig på sistone hovis- stackarn. Sen blir det ID-kontroll och Chipmärkning i eftermiddag och mitt i allt hoppas jag kunna jobba ordentligt vid datorn!  

Ovido - Quiz & Flashcards