Hästlängtan

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Marianne - 20 oktober 2010 16:37

Jag är så glad för jag har varit på en hel del återbesök hos mina "patienter" sista veckan och de flesta av dem har blivit sååå mkt bättre!! Det är då man känner att man valt rätt sysselsättning när man får goda resultat och känner att man hjälpt en häst att må bättre! Det är inte alltid det är så lätt, men nu har det varit speciellt ett par hästar där jag själv blivit rentav förbluffad över resultaten och då blir man ju riktigt glad. Dessutom har min lilla getflicka blivit mkt mkt bättre, nu strosar hon runt och t om stödjer på sitt onda ben så jag börjar tro att hon blir helt återställd! Här är hon när hon låg under hästtäcke med frossa och var ynklig..


Så är jag också sååå glad för att Jenny är här! Jenny nappade på en annons jag hade om hjälp i stallet och nu har hon varit här några dagar i veckan och hjälper till att mocka å sopa, släppa ut och ta in hästar osv. Hon är jätteduktig och det känns otroligt lyxigt att komma ut till ett rent och fräscht stall, tusen tack Jenny!!! Med sig har hon sin lugna goa hund som ser ut såhär


Och förra veckan hjälpte hon mig att fota och filma litegrann. Tänkte göra ytterligare en Pimpinella-film, nu när hon växt till sig, blivit hela 5 månader gammal och så svart och fin. Här är några utav bilderna som Jenny tog på min lilla docka!

Ovido - Quiz & Flashcards