Hästlängtan

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Datorer...

Av Marianne - 25 juli 2010 17:54

Idag har det regnat. Regnat och regnat, allt blev med ens dystert på nåt sätt men regnet behövdes nog. Har varit iväg och jobbat en del idag och sen försöker jag få gjort en del på datorn. Datorn som alltid skall krångla. Nu har vi inte kunnat se filmklipp på you tube eller ladda hem filmklipp överhuvudtaget, det tar två nej trehundra år att ladda hem 1 minut lång film, jag blir tokig   


Försökt uppdatera tusen och en saker, rensat och städat systemet, hitta virus, maskar ocg gud vet allt. Trojanska hästar...?! Men nä inget hjälper, någon som har något bra tips???


Nåja, nu är min favoritpaj snart klar i ugnen, massor av grädde, basilika, ädelsost mmm, sen skall jag ut till mina kära hästar, de behöver iallafall aldrig laddas upp  

 
 
Ingen bild

Tina

25 juli 2010 19:50

Du har inget flyt med datorer, stackars dig!!!
Ett annat säkerhetsprogram, kanske???
Trojanska hästar, nej nej, riktiga hästar skall det vara hi hi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marianne - 1 september 2017 12:34

Här kommer sista inlägget och här är länken till nästa kapitel, nästa blogg. https://www.joneklint.com/blog/ Jag är djupt rörd över att så många kände med mig i det förra inlägget. Det var inte meningen att få många av er i tårar men det var makalö...

Av Marianne - 23 augusti 2017 13:43

Jag har bokat en tid.   En absurd, ofattbar och fasansfull tid.   Men jag har gjort det och jag kämpar emellanåt för att hålla näsan ovanför ytan. Stundtals känns det som om allt snart är över, en livstid är förbi och jag kan lika gärna drun...

Av Marianne - 1 oktober 2015 12:46

Minst sagt evigheter sen det bloggades här! Trots att det finns så mycket att skriva om hela tiden. Kanske just därför, livet går i ett.   Men jag är på sätt och vis tillbaka på ruta ett. Till min oerhörda glädje, äntligen!!! Redan långt innan ...

Av Marianne - 16 september 2014 11:31


Trots djupa funderingar kring verksamheten och livet i allmänhet så står ju inte tiden still för det. Nä, nästan tvärtom. Saker och ting bara sker. Vi har t ex fått en ny bisyssla "på halsen" här på gården. Bara sådär. Visst vi hade pratat en del jag...

Av Marianne - 15 september 2014 10:06

Det verkar som förändringarnas vindar blåser både i stort och smått.   Efter gårdagens val tror jag att det enda rätta är att se till att hålla hårt i hatten och agera som en ek, dvs stå stadigt och stabilt i ytterligare några hundra år trots vin...

Skapa flashcards