Hästlängtan

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Marianne - 13 juni 2010 22:51


Provar att lägga in fint fotoalbum från mina grannar Jan och Lena! Jan du får komma och fota igen när de blivit lite större =)

Haft nackspärr i helgen. Fy bubblan vad ont det kan göra, kunde inte ens sitta vid datorn ett tag. Att man kan bli så handikappad av att ha ont på ett endaste ställe, irriterande när man vill göra så mkt. Men det har ju varit rena rama sk-t-vädret så det hade väl ändå inte lockat att ge sig ut alltför mkt ändå. Fick jobbat en del på lördag förmiddag! Plockade in mina ruggiga hästar över natten, Belladonna och Bellis såg faktiskt riktig tärda ut och ville gärna in och vila. Idag fick jag börjat på med min gamla Velevante igen, han var såå nöjd. Nu ber jag för sommar och soliga dagar, utan krämpor istället flyt i största allmänhet!

Ovido - Quiz & Flashcards